اجاره کلایمر ثابت

کلایمر ثابت و موقت بهترین و با صرفه ترین راه دسترسی به طبقات در برج ها و ساختمان ها می باشد . با افزایش جمعیت شهرها، ساختمان‌های بلند و برج‌ها افزایش بیشتر ساخته می‌شوند. برای ساختن یا تمیز کردن نمای بیرونی آن‌ها نیاز به تجهیزاتی مخصوص است. در بناهای بلند دیگر مانند سدها، مخازن نفت و.. مرتفع بودن یکی از چالش‌های پیش رو است. یکی از بهترین راه‌ها برای رفع این مشکل‌ها استفاده از انواع مختلفی از کلایمرها است. راه‌های دیگری نیز وجود دارد، اما استفاده از کلایمر به عنوان بهترین راه شناخته می‌شود. برای آشنایی بیشتر با این تجهیزات در ادامه همراه ما باشید.

کلایمر ثابت چیست؟

در گذشته برای دسترسی به ارتفاع‌های بلند از داربست‌‌ها استفاده می‌کرند؛ اما امروزه استفاده از تجهیزات امن و راحت‌تری مانند کلایمر رایج شده است. Climber با تلفظ کلایمر، در سده اخیر به صورت ثابت و پرتابل برای دسترسی به ارتفاعات مورد استفاده قرار می‌گیرد. باید توجه داشته باشید، که هر مدل از کلایمرها کاربردهای مخصوص به خود را دارد.

انواع کلایمرها

به طور کلی کلایمرها در دو دسته پرتابل و ثابت قرار می‌گیرند. مدل پرتابل قابل استفاده برای پروژه‌های مختلف از ساختمانی به ساختمان دیگر است. اما نوع ثابت آن روی سقف یک ساختمان گذاشته می‌شوند. از انواع ثابت آن می‌توان مدل‌های مونو ریل، ماشین روف و تلسکوپیک را نام برد. در سیستم مونو ریل، ریل‌ها را در دور ساختمان قرار می‌دهند. ماشین روف که نوع دیگر کلایمرهای ثابت است، امکان استفاده روی پشت بام نماها را دارد. کلایکر تلسکوپیک به عنوان بهترین و پیشرفته‌ترین مدل کلایمر شناخته می‌شود.

دو نوع کلایمر پرتابل مکانیکی و برقی برای استفاده وجود دارد. کلایمر مکانیکی به صورتی دستی کار می‌کند. این مدل را جایگزینی مناسب برای داربست‌ها می‎دانند. برای استفاده از کلایمر مکانیکی باید از نیروی دست خود استفاده کنید. حرکت به وسیله وینچی و سیم متصل به آن صورت می‌گیرد. اغلب این مدل از کلایمرها فقط به صورت افقی حرکت می‌کنند. در صورتی که دسترسی به بناها با ارتفاع زیاد مد نظر باشد، باید از نوع برقی کلایمرها استفاده کرد. این مدل از کلایمر در جهات افقی و عمودی حرکت می‌نمایند. در مدل برقی حرکت به وسیله کلیدهای مخصوص انجام می‌شود؛ همچنین هدایت و استفاده از این مدل راحت‌تر است.

کاربرد کلایمر ثابت

کلایمر برای ارتفاعاتی نظیر موارد زیر مورد استفاده است:
برج
سد
سیلو
مخازن نفت
و…

مدل مونو ریل که برای استفاده افقی مورد استفاده قرار می‌گیرد، دارای دو مدل نصب روی نمای ساختمان و نصب روی کف بام است. در تمامی مدل‌های کلایمر نصب روی دیواره‌های پشت بام انجام می‌شود؛ اما در سیستم تلسکوپیک نصب در قسمت مرکزی بام صورت می‌گیرد.

از کلایمر مکانیکی برای بناها با ارتفاع متوسط استفاده می‌شود. دستگاه فوم بتن کارفرما به وسیله کلایمرهای مکانیکی در ابعاد بزرگ جابه‌جا می‌گردد. دسترسی به بناها در ارتفاع زیاد به وسیله کلایمر برقی صورت می‌گیرد. از جمله کاربردهای کلایمر می‌توان به تمیز کردن ساختمان‌ها و بناها اشاره کرد. در صورتی بنای شما نیاز به مرمت یا نقاشی داشته باشد، باید از کلایمر بهره بگیرید.

مزایای کلایمر ثابت

به وسیله کلایمرها شما امکان دسترسی به تمامی نمای بیرونی را دارید و تمیز کردن یا مرمت دیگر دشوار نیست؛ همچنین در بعضی مدل‌های کلایمر می‌توانید به صورت افقی و عمودی حرکت کنید. اگر برای نمای خاص قصد انتخاب کلایمر را دارید، از مدل تلسکوپیک استفاده نمایید.

قیمت کلایمر ثابت

قیمت کلایمرها به عوامل متعددی بستگی دارد؛ به همین دلیل باید در گام نخست نوع کلایمر خود را انتخاب کنید. در مرحله بعد باید به این نکته توجه داشته باشید، که امکان اجاره کردن کلایمرها نیز وجود دارد و این راه برای استفاده مقرون به‌صرفه به شمار می‌رود؛ همچنین یکی از مزایای خرید از این سایت، استفاده از قیمت‌های مناسب در کنار کیفیت کلایمرها است. در نظر داشته باشید که عواملی مانند برند، جنس و کیفیت در قیمت کلایمرها عوامل اصلی به شمار می‌روند. همانطور که می‌توان حدس زد، قیمت کلایمر برقی نسبت به مدل مکانیکی بیشتر است.

خرید کلایمر ثابت

در صورتی که قصد خرید کلایمر ثابت را دارید، خرید آنلاین بهترین راه است. این سایت بهترین کلایمرها را برای فروش در اختیار خریداران قرار می‌دهد. با استفاده از این سایت در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی کنید.

سخن پایانی

در این مطلب به طور کامل کلایمر و مزایای آن را نام بردیم. در صورتی که قصد دسترسی به ارتفاعات بلند در بناها را دارید، با استفاده از کلایمرها امنیت خود را تضمین کنید. خرید آنلاین کلایمرها راهی هوشمندانه به شمار می‌رود. اگر به دنبال سایتی مطمئن و قابل اعتماد هستید، برای خرید کلایمر ما به شما این سایت را پیشنهاد می‌کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *